Trădarea câștigătorului de Marie Rutkoski (recenzie)

Trădarea câștigătorului este cel de-al doilea volum a trilogiei Blestemul câștigătorului, scris de Marie Rutkoski, acolo unde facem cunoștință cu cei doi protagonisti ai romanului. Kestrel și Arin, aparținători a două popoare imaginare diferite, ea, aparținând poporului valorian, iar el, poporului herran. Kestrel îl cumpără pe Arin la o licitație de sclavi, iar între cei doi se înfiripă o poveste de dragoste ascunsă, interzisă. Kestrel, mereu își riscă viața pentru a-l salva pe Arin și poporul lui, acțiune cu care debutează și începutul volumului doi Trădarea câștigătorului.Trădarea câștigătorului

An aparitie: 2017

Autor: Marie Rutkoski

Categoria: Literatura Universala

Colectie: Leda Edge

Editura: LEDA

Nr. pagini: 400

Aceasta acceptase în schimbul libertătii lui Arin și al poporului herran, să se căsătorească cu prințul moștenitor al Valoriei, Verex, un personaj mai mult absent, îndrăgostit și el de Risha, sora reginei tinutului Dacra, dar cu rolul lui bine stabilit în poveste. Împăratul, un personaj mult mai viclean decât credea Kestrel, avid de putere, un personj mlefic și răzbunător, dorind să devină împăratul tuturor ținuturilor și astfel să distrugă poporul herran definitiv. Prin această înțelegere între împărat și Kestrel, dezamăgirea lui Arin devine mistuitoare, neântelegând ce a determinat-o să accepte această căsătorie și totodată să se îndoiască de dragostea ei, simțindu-se trădat, crezând că totul a fost doar o minciună. Împăratul începe să țeasă diferite intrigi prin care încearcă exterminarea poporul herran, al cărui guvernator fusese numit Arin, chiar de către împărat. Kestrel, nefiind străină de toate astea, își asumă o misiune riscantă, devenind „spioană” pentru poporul herran, sub numele de Molia, furnizându-i informații ministrului agriculturii herrane, Tensen.
Arin, află despre uneltirile împăratului și pleacă în căutarea unor aliați în est, în ținutul Dacra, pentru a-l putea înfrunta pe acesta și pentru a-și salva poporul. Misiunea se dovedește a nu fi deloc ușoara, ba chiar periculoasă, am putea spune. Va reuși el să găsească ceeace și-a propus?

Între timp, și tatăl lui Kestrel, renumitul general Trajan, învingătorul tuturor războaielor duse, se întoarce rănit grav dintr-o bătălie, lucru care îl țintuiește la pat o bună perioadă de timp. Astfel va fi nevoit să rămână o perioadă mai îndelungată la palat și va putea luă parte la logodnă fiicei sale. convenind să rămână până a două zi după logodna lui Kestrel. Dragostea dintre Kestrel și tatăl ei, părea de neclintit, o relație între tată și fiică, pe care mulți nu și-o pot imagina. Loial până la moarte împăratului, generalul Trajan e un personaj pe care îl admiri pentru dârzenia lui și pentru relația cu fiica sa, aproape pe tot parcursul povestirii, dar care la final, ajunge să dezamăgească în cel mai urât mod posibil, dându-i cea mai cruntă lovitură lui Kestrel.

O carte în care vei întâlni de toate: trădări, răsturnări de situații, secrete, iubiri interise, jocuri politice periculoase, suspans și multă adrenalină.

Așa cum titrează The Guardian- O carte despre loialitate, dragoste interzisă, putere și cei puternici, prieteni și relații distruse, război, cuceriri și familie…

Multumesc libris, pentru încă o carte de excepție!

Aveti vreun titlu de carte interesant pe care mi l-ati recomanda?

viatainculori
viatainculori
Am trecut prin toate culorile pe care mi le-a oferit viața, pe unele le-am iubit, pe altele le-am urât. Prea târziu am înțeles că puteam să-mi aleg culorile pe care le doream, că puteam să-mi construiesc propriul meu curcubeu. Printr-un început timid, încerc să adun gânduri, trăiri, stări, informații pe care să le împărtășesc cu voi, cei care ajungeți să poposiți în casa mea. Nu mă lovi, sunt scorpion și voi scoate acul atunci când nu te aștepți și când crezi că te-am uitat.